Balandžio 3 d. mokykloje vyko seminaras Vilniaus miesto pedagogams „Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje“. Seminaro dalyviai stebėjo atviras pamokas klasėse, kur integruotai ugdomi specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai (pamokas vedė I. Dobrovolskienė, S. Vasiliauskienė, A. Čičelytė-Grybienė) ir specialiosiose klasėse, kur visi mokiniai turi specialiųjų ugdymosi poreikių (pamokas vedė: V. Vansavičienė, L. Strimaitienė). Po stebėtų pamokų vyko seminaro aptarimas, darbas grupėse. Mokyklos direktorius V. Molis pateikė informaciją apie specialiųjų poreikių turinčių mokinių situaciją mokykloje. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui R. Bernotienė pristatė 2013 – 2014 m. m. atlikto tyrimo, kuriame buvo analizuojami ugdymo planų individualizavimo teigiami ir tobulintini aspektai bei jų įgyvendinimas ugdymo procese, išvadas. Vilniaus PPT psichologė S. Striunga skaitė paskaitą apie mokinių netinkamą elgesį, jo priežastis bei koregavimo būdus. Po psichologės paskaitos seminaro dalyviai diskusiją tęsė prie kavos puodelio.